.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دلجويي آيت‌الله محقق داماد از سيدحسن خميني

آيت‌الله سيدعلي محقق داماد از استادان حوزه عليمه قم در پي حادثه روز 14 خرداد گذشته در حرم مطهر حضرت امام خميني (س)، ‌دوشنبه شب با حضور در منزل يادگار حضرت امام از وي دلجويي کرد.

به گزارش پايگاه اطلاع‌رساني جماران، آيت‌الله محقق داماد در اين ديدار با ابراز انزجار از آن‌چه آن را « حرکت جاهلانه جمعي اندک در حرم مطهر حضرت امام (س) در روز 14 خرداد خواند» از توهين‌هاي صورت‌گرفته به يادگار امام ابراز تاسف و تاثر كرد.

وي هم‌چنين با تقدير از حجت‌الاسلام والمسلمين‌ سيدحسن خميني ابراز اطمينان کرد که اين امور جز عزت براي بيت امام به ارمغان نخواهد آورد.

بر اساس اين گزارش، حجت‌الاسلام والمسلمين حاج سيدحسن خميني بيش از 12 سال از دروس خارج فقه و اصول اين استاد حوزه استفاده برده است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 26 خرداد 1389
چرا کلی گویی می کنین "جاهلان اندک"؟؟!!
این ها پیش قراولان مصباح هستند او می خواهد از راه رواج هرج و مرج از ابهت رهبر معظم مان بکاهد و دسیسه های خودش را پیاده کند آگاه باشید که بفرمایش امام عزیز راحل، انقلاب بدست نا اهلان و نامحرمان نیافتد، حضرت آیت الله خامنه ای ، حضرت آیت الله هاشمی،کروبی،موسوی ، محسن رضایی، صانعی،بهشتی ،محتشمی و... این ها که از امین ها و محرم های امام بودند پس امام خطر چه کسانی را احساس کرده بودند که فرمودند" من در میان شما باشم یا نباشم نگذارید انقلاب بدست نا اهلان و نا محرمان بیافتد"!
راستی ای قوم چه شده شما را که پس از 20 سال از امام اینقدر گمراه شدید گوساله سامری را به یاران واقعی و بیت امام ترجیح می دهید؟

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.134 seconds.